سوالات متداول

سوالات متداولی که معمولا خریداران طلا و جواهرات دارند را در زیر قرار دادیم
تا اگر سوال شما هم بود سریع به جواب برسید

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ ام، چگونه می‏ توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش ، می‏ توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش ها از وضعیت آن مطلع شوید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گالری مانترا تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش گالری کیا با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود می توانید از سفارشا ت خود مطلع شوید.

آیا می‏ توانم سفارشم را ابطال کرده و یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو و تغییر آن با واحد پیگیری سفارشات تلفنی و یا بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

آیا از طریق های دیگر هم می توانم سفارشم را ثبت کنم؟

برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان ، گالری مانترا این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین ، بتوانید از طریق مراجعه حضوری به شعب و بصورت تلفنی هم محصول مورد نظرتون را تهیه نمایید.

بازه زمانی پاسخگویی به سوالات مرتبط با فروشگاه گالری مانترا چگونه است؟

شما می توانید جهت طرح سوال و یا موارد دیگر در ساعات اداری ۹ الی ۱۸ با شماره ۰۲۱۲۲۳۳۴۴۵۵ تماس حاصل فرمایید.

آیا تعداد خرید از یک محصول در گالری مانترا محدودیتی دارد؟

خیر ، در صورت داشتن موجودی ، کاربر محدودیتی در خرید محصول مورد نظر ندارد.

آیا قیمت محصولات در سایت گالری مانترا بروز هستند؟

بله، گالری مانترا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏ کند.

چگونه می توانم هزینه سفارش را پرداخت نمایم؟

کاربران می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب ، هزینه سفارش را بصورت آنلاین پرداخت نمایند. هم چنین مشتریان تهران علاوه بر پرداخت آنلاین ، می توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش در محل بصورت نقدی نیز پرداخت کنند.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت گالری مانترا امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از گالری مانترا هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود تکنیک های زیر را رعایت فرمایید: ۱) با مشاهده قسمت آدرس ، در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می ‏شود. ۲) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود که در این حالت معمولا پول شما در حساب های میان بانکی است. در این صورت بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را بصورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد اما اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید

پس از این که سفارش خود را ثبت کرده ام، چقدر طول می‏ کشد که به دستم برسد؟

زمان ارسال سفارش برای مشتریان عزیز در تهران ، در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت ۱۳ در همان روز یا در روزهای بعد و برای مشتریان عزیز در شهرستان هم ۳ الی ۴ روز کاری می باشد.

سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟

ارسال سفارش در محدوده تهران ، به صورت پیک و برای سایر شهرهای ایران ، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران انجام می پذیرد.

آیا می ‏توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله ، مشتریان در تهران می توانند سفارشات خود را در صورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت ۱۳ در همان روز و بعد از آن در روز بعد و یا در روزهای آتی با هماهنگی تیم پشتیبانی در ۳ بازه زمانی متفاوت تحویل بگیرند.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه‏ ارسال سفارشات در محدوده تهران بر اساس محدوده ارسال، رایگان و یا بعهده مشتری می باشد و در سایر شهرهای ایران به صورت رایگان می باشد.

آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

با توجه به اینکه طرح بسته بندی گالری مانترا دارای جعبه و بسته بندی شکیل می باشد ، سفارشات هدیه کادو نمی شوند و تنها یک کارت تبریک با متن دلخواه شما به بسته بندی اضافه خواهد شد.

آیا می توانم برای شخص دیگری از گالری مانترا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب محصول های مورد نظر و اضافه کردن آن ها به سبد خرید، در مرحله ارسال اطلاعات ، شما می توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید.

سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

همه سفارش‏ ها پس از طی مراحل پردازش، در روز بعد از ثبت سفارش ، تحویل واحد پستی می گردد.

آیا می‏ توانم محصولی را که در فروشگاه اینترنتی سفارش داده‏ ام را به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجایی یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی گالری مانترا کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش های اینترنتی در محل گالری مانترا امکان پذیر نمی باشد.

آیا امکان رهگیری سفارش پستی وجود دارد؟

هر یک از سفارشات تحول داده شده به پست دارای کد مرجع ۲۴ رقمی بوده که با استفاده از آن در صفحه شخصی و یا در بخش رهگیری سایت پست به آدرس www.newtracking.post.ir ، می‌توان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل فرمایید.

تحویل پیک تهران در چه محدوده ای امکان پذیر است؟

از سمت شرق:تا سه راه تهران پارس. از سمت غرب: بزرگراه همت (منطقه ۲۲). از سمت جنوب : تا اتوبان رجایی

پست شهرستان چه شهرهایی را پوشش می دهد؟

کلیه شهرها تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

در صورت تمایل کاربر ، می تواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.

آیا می توانم زمان تحویل را خودم مشخص کنم؟

بله ، برای شهروندان تهرانی در حال حاضر این امکان وجود دارد. (توجه داشته باشید زمان درخواستی باید بیش از ۴ ساعت پس از ثبت سفارش باشد)

در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می شود؟

هنگامی که محصولی بازپس فرستاده ‏شود ، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش ، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

دستبند یا انگشتری که سفارش می دهم چطور مطمئن شوم اندازه می شود؟

برای داشتن انتخابی دقیق و مطمئن ، گالری مانترا راهنمای سایزبندی و نحوه اندازه گرفتن آن برای شما قرار داده است.

جواب سوالتون رو پیدا نکردید؟

از قسمت تماس با ما سوالتون رو مطرح بفرمایید
تا در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود

تماس با ما